Anadolu Isuzu’ya Yılın Müşteri Markası Ödülü  « Güle Güle Gazetesi

7 Ekim 2024 - 10:32

Anadolu Isuzu’ya Yılın Müşteri Markası Ödülü 

<strong>Anadolu Isuzu’ya Yılın Müşteri Markası Ödülü </strong>
Son Güncelleme :

27 Ekim 2022 - 11:00

386 views

Anadolu Isuzu, ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, bu sene sekizincisi gerçekleştirilen ve müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların belirlendiği ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

Deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen ALFA Awards’un kazananları, XCO’22 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin ardından gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen ALFA Awards’ta 60’a yakın kategoride aldıkları ALFA puanlarıyla en iyi müşteri deneyimini yaşatan markalar “Customer Brand” olarak ödüllendirildi.

Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Anadolu Isuzu olarak faaliyetlerimizi müşterilerimize, topluma, ürünlerimizle sunulan hizmetlerden yararlananlara ve diğer tüm paydaşlarımıza sürdürülebilir değer katma hedefiyle sürdürüyor, her zaman en iyi deneyimi ve en yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz. Bu açıdan, dünyanın dört bir yanında söz konusu deneyimi yaşayan müşterilerimizin memnuniyetini ifade etmesi bizim açımızdan kuşkusuz en büyük ödül. Bunun için ortaya koyduğumuz kararlılık ve çabanın kamuoyunun görüşünü ortaya koyan bağımsız araştırmalarla bir kez daha teyit edildiğini görmek bizleri gururlandırıyor. Bu vesileyle başarımızı mümkün kılan ve ortak olan tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza, bayilerimize ve müşterilerimize teşekkür ediyorum.”

Kazananlar nasıl belirleniyor? 

Yılın “Customer Brand”lerini ödüllendiren ALFA Awards’da kazananlar uluslararası standartlarla oluşturulan özgün bir metadoloji belirleniyor. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.